This hack includes:

-Unl Stamina
-No spawn wait
-No Spread
-No Recoil
-Crosshair on/off
-5th slot
-Player Box (not sure what this does, im kinda new)
-Fast F/A/H (also not sure what this does)
-Digg (underground)
-No Fall damage (NFD)
-Swim (didnt try this yet)
-Superjump (hold down your middle mouse button)
-Marien (NIU-F5 Derberan F6, i didnt try yet, i think it lets you switch teams...)
-Triggerbot (only shoots when u have your crosshair over someone.
-(hold down right mouse button)
-Shotgun, Smoke Nade, and Flashbang 1 and 2. Shotgun button is 6, smoke is 7, flashbang 1 is 8, and 2 is 9. (roll after you press a weapon key)

UnZip in the WarRock folder and load DXT-Ultimatum 2.exe

If you need extra help, please post a comment.

Download
DXT Ultimatum 2

39 comments:

Anonymous said... on 17 November 2007 at 17:58  

What folder do I put it in? And do I need to take Punk Buster off or anything like that so I won't get banned? Thanks Alot

Anonymous said... on 17 November 2007 at 21:50  

lol I have over 20 accounts from glitching, so making a new one isnt the hard for me xD

Anonymous said... on 18 November 2007 at 12:34  

They found it, not undetected anymore....that sucks

Anonymous said... on 18 November 2007 at 19:34  

hey i jsut downloaded it and it works great and its undeactded your amazing

Anonymous said... on 22 November 2007 at 00:40  

...were do i put the files and which ones?
thnx plz help can i get banned

Anonymous said... on 22 November 2007 at 10:48  

how could you swim? which button must you push?

Anonymous said... on 22 November 2007 at 20:46  

how u swim???????????????

Anonymous said... on 23 November 2007 at 15:02  

he ik weet niet echt hoe je het kan openen kan je dat ff segge

i dont now how you open it??

Anonymous said... on 24 November 2007 at 04:30  

THANKS BUT HOW IT WORKS ????
IDONT NOW HOW YOU JUMP AND STUFF
CANE YOU TELL ME PLEASE

Anonymous said... on 24 November 2007 at 09:12  

i have dowload it and open it. but it dont works. i see the hackprogram but i cant click on the things. there is also nothing happening when i click on launche warrock. do somebody now what i must do??

Anonymous said... on 24 November 2007 at 13:29  

yes but i dont now how you must click i click and then there its nothing bleu or something is it then on be pushing en howwork al the hacks

Anonymous said... on 25 November 2007 at 03:12  

can you tell me please

Anonymous said... on 25 November 2007 at 11:45  

I would lke the hack but have windows vista. Would it still work on that?

Anonymous said... on 25 November 2007 at 21:40  

Swim doesnt work at all, and there is no Readme file on the download so you might wanna fix that

Anonymous said... on 26 November 2007 at 18:14  

i have vista and i tried it but it doesn't work. Can u help me?

Anonymous said... on 26 November 2007 at 18:14  

i have vista and i tried it but it doesn't work. Can u help me?

Anonymous said... on 26 November 2007 at 18:56  

i tried every possible, and i open the hak but it never seems to work

Anonymous said... on 4 December 2007 at 11:23  

Please add a screenie!
maybe its a hack or keylogger? cuz it doesnt work t much ppl

Anonymous said... on 6 December 2007 at 19:35  

how the hell u friggin use swim??
and wat is friggin player box?....how u use it??

Anonymous said... on 7 December 2007 at 12:53  

can u post it b4 the end of this week??...plz.....thx....

Anonymous said... on 7 December 2007 at 12:54  

canu post it by the end of this week??......plz....thx......

flaim11 said... on 7 December 2007 at 19:40  

Nooooooo ='( the hack dosint work anymore because of the new patch ='(

Anonymous said... on 7 December 2007 at 22:48  

thx...

Anonymous said... on 10 December 2007 at 15:36  

when i try to download it it says(save to)itunes? what do i do it makes me download it to itunes!

Anonymous said... on 15 December 2007 at 15:16  

why it dont works?
i have do it in the folder but,when i cklick launch warrock it doesnt work!!

Anonymous said... on 12 August 2008 at 10:06  

hi if download it but it dont work :( does anyone knows how i get it to work??

Anonymous said... on 21 September 2008 at 13:17  

after you download it what do you do next?

Anonymous said... on 23 September 2008 at 12:33  

how do you turn off punk buster can you tell me plz...thx.

Joe said... on 4 October 2008 at 23:18  

is there a virus

Anonymous said... on 25 October 2008 at 12:59  

hey i cant get this to waork it saycannot write to a local verison file what do i do??

Anonymous said... on 5 November 2008 at 01:24  

i forgot how get winchester?? :D

Anonymous said... on 12 November 2008 at 11:44  

hey maar krijg een window met alle opties maar ik druk altijd op on maar er gebeurt niks kun je me helpe wa moe ik doen:? :?

Anonymous said... on 26 January 2009 at 21:25  

how do i get it set to an account

kevin said... on 31 January 2009 at 12:00  

where i have to put it in D:\Program Files\warrock

but is er a speciaal forder for it where i have to put in

Anonymous said... on 9 February 2009 at 07:42  

hey dude, if i download it and i do Launch WarRock than its sayds : Cannot extract a zip file [updater.zip] ! What i must do than?? :( :-/

Anonymous said... on 23 February 2009 at 06:08  

how that work?:D

Anonymous said... on 23 February 2009 at 06:36  

cant find place where i download...~x(

Anonymous said... on 23 May 2010 at 14:00  

what should i open it with

Anonymous said... on 18 December 2010 at 08:11  

asfwfwffwefrwefwef

Post a Comment

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))